6.03.2010

POD KOPUŁĄ (2009/2010)

Tytuł oryginału: Under The Dome
Rok wydania oryginału: 2009
Rok wydania w Polsce: 2010
Wydawca polski: Prószyński i S-ka
Tłumaczenie: Agnieszka Barbara Ciepłowska & Tomasz Wilusz
Ilustracja na okładce: Vincent Chong
Numer wydania w Polsce: I
Liczba stron: 928
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
ISBN: 978-83-7648-349-8
Cena: 49,00
Mam, mam! Nareszcie mam. Przyszła już wczoraj ale w moje łapska wpadła dopiero dzisiaj. Dziś 06 marca 2010 roku spadła na mnie kopuła. Mam niecałe 1000 stron do przeczytania najnowszego dzieła Kinga, które na półkach w sklepach pojawi się dopiero za trzy dni. Choć są książki mistrza, które zawierają więcej stron, ale "To" jak i "Bastion" od Albatrosa chowają się przy cegle "Pod Kopułą". Premierowe wydanie od Prószyński i S-ka jest gdzieś na około centymetr grubsze przy w marę dobrze czytelnej czcionce. Wydanie opatrzone jest zajebistą okładką autorstwa Vincenta Chonga, która na żywo robi dużo lepsze wrażenie od samego zdjęcia.