3.10.2010

CHRISTINE (1983/1992)

Tytuł oryginału: Christine
Rok wydania oryginału: 1983
Rok wydania w Polsce: 1992
Wydawca polski: Amber
Tłumaczenie: Arkadiusz Nakoniecznik
Ilustracja na okładce: S. Gervais
Numer wydania w Polsce: I
Liczba stron: 208 & 384
Oprawa: miękka
ISBN: 83-7082-018-2
Cena: 75,000


Jest to pierwsze wydanie tej zacnej powieści w Polsce. Pochodzi z roku 1992 i ukazało się nakładem wydawnictwa Amber z serii Amber Horror. Trochę się naczekałem zanim udało mi się zdobyć te książki w tak dobrym stanie. Powieść podzielona jest na dwa tomy.
Co do okładki to też mam z nią problem bo niby jest kiczowata ale nawet mi się podoba. Jej autorem jest S. Gervais. Ciekawostką jest to iż jest to zdjęcie. Kolejne trzy wydania są już dziełem Prósa. Powieść niestety nie doczekała się wydania w twardej oprawie.
Dedykacja: Dedykuję tę książkę George'owi Romero, Chrisowi Forrestowi Romero oraz Burgowi.