16.10.2010

MROCZNA WIEŻA (1982-2004/2008)

Jako, że zdjęcia szlag trafił, podbijam ten post z 4 marca bieżącego roku z nowymi fotkami :)
Najnowsze wydanie Mrocznej Wieży to duma mojej kolekcji. Co prawda jeszcze większa duma czyli Mroczna Wieża w twardej oprawie jeszcze nie skompletowana ale wydanie Albatrosa ma dla mnie wartość sentymentalną choć mam ją dopiero niecały rok. Otóż owy komplecik dostałem na czwartą rocznicę "pozbawienia wolności".




Same książki są wydane bardzo ładnie a najmocniejszą stroną wydania są ilustracje na okładce autorstwa Darka Kocurka, szczególnie do III tomu sagi - Ziemi Jałowych. Denerwować może trochę nierówność napisów na grzbietach ale jest to szczegół, o którym się szybko zapomina.

1 komentarz:

  1. NoBoDy_FuN01:11

    Aleś walnął czopa:D
    Musze koniecznie pokazać tego posta swojej kobiecie, może mi też sprawi jakieś pozycje w prezencie:)
    Ehhh świetnie wygląda MW w komplecie:)

    OdpowiedzUsuń